Cu numeroasele beneficii pentru sănătate atât pentru om, cât și pentru întreagă planetă, această mică algă albastră-verde este mai mult un miracol decât un supliment.

mamaplus

Spirulina este un superaliment bun pentru fiecare persoană. Este un substituent excelent de proteine și include cantități mari de vitamina B12, fiind extras din surse vegetariene pure, din alge. Aceasta conține 70% proteine, mai mult decât un orice alt supliment alimentar și este bogată în aminoacizi esențiali pentru sănătatea fiecăruia.

Cum crește spirulina?
Condițiile de creștere sunt diferite. Ea crește cel mai bine în condiții alcaline scăzute, în special, lacuri cu apă dulce, iazuri și râuri.  


Această algă albastră-verde are numeroase avantaje:

Elimină candida. Spirulina crește flora bacteriană sănătoasă în intestine, datorită proprietăților de întărire a imunității, această ajută organismul să elimine celulele de candida.

Ajută la prevenirea cancerului
. Spirulina crește producția de anticorpi, a proteinelor de combatere a infecțiilor și a altor celule care îmbunătățesc imunitatea, ajutând astfel la prevenirea infecțiilor și a bolilor cronice precum cancerul.

Reduce tensiunea arterială
. Pigmentul ficocianină se găsește în conținutul spirulinei. Acesta are efecte antihipertensive, reducând tensiunea arterială.

Reduce colesterolul. Consumul de spirulină ajută la prevenirea aterosclerozei și reduce nivelurile ridicate de colesterol din sânge.

Reduce problemele sinusurilor
. Consumul de spirulină aduce beneficii organismului prin reducerea inflamației, pruritului, a secreției nazale, a congestiei nazale și a strănutului.

Este benefică musculaturii
. Spirulina ajută la dezvoltarea și creșterea rezistenței musculaturii.

Este bine de știut faptul că spirulina poate provoca reacții autoimune la anumite persoane care sunt susceptibile la autoimunitate. De asemenea, nu este recomandată femeilor gravide, sau copiilor. Ținând cont de faptul că are în componență mult fier, spirulina este prezentă în alimentele de origine animală. Chiar dacă spirulina este bogată în proteine, în ceea ce privește cantitatea consumată, ea nu poate concura cu produsele vegetale ca o sursă sigură de proteine.

Sursa