La New York a fost organizată degustarea vinurilor moldoveneşti

La New York a fost organizată degustarea vinurilor moldoveneşti

-
//
29.04.2015

La New York se află o delegaţie de vinificatori moldoveni cu scopul promovării brandului naţionale „Vinurile Moldovei". Marţi în acest oraş au loc două degustaţii specializate de vinuri moldoveneşti.

La New York a fost organizată degustarea vinurilor moldoveneşti

Potrivit agenţiei „INFOTAG", cu referire la Oficiul Naţional al Viei şi Vinului (ONVV) - organizatorul evenimentului în parteneriat cu Proiectul USAID CEED II, cu sprijinul programului The Special American Business Internship Training (SABIT) al Guvernului SUA, după degustaţii vinificatorii se vor întruni cu potenţialii parteneri de afaceri – importatori, distribuitori.

Potrivit directorului ONVV, Dumitru Munteanu, întâlnirile de la New York „reprezintă o platformă eficientă de promovare în condițiile în care consumatorul american nu este familiarizat cu vinurile noastre".

„Evenimentele răspund așteptărilor noastre și confirmă ambițiile comerciale ale vinificatorilor moldoveni, care vor stabili noi parteneriate de afaceri și vor beneficia de mai multe oportunități de creștere a exporturilor. Organizarea evenimentelor face parte din Planul de Marketing al ONVV prin care ne-am propus ca Vinul Moldovei să devină u simbol al calității și un brand recunoscut la nivel internațional", a spus el.

La New York vinurile Moldovei vor fi prezentate de tandemul World Wine Guys - Mike DeSimone şi Jeff Jenssen. Colecţia include 50 de vinuri, inclusiv spumante, selectate de specialiştii americani.

La evenimente sunt așteptați peste 150 de oaspeți – lideri de opinie, jurnaliști, somelieri, reprezentanți ai industriei vitivinicole, care au manifestat un interes deosebit față de vinurile moldoveneşti.

Precizare: Oficiul Național al Viei și Vinului (ONVV) este o instituție publică, organizată printr-un parteneriat public-privat pentru diversificarea piețelor de desfacere și promovarea vinurilor moldovenești prin programul național și brandul național vinicol „Wine of Moldova. A legend alive".

SUA este unul din cinci cei mai mari consumatori de produse vinicole moldoveneşti după Belarus, Ucraina, Kazahstan şi Rusia. În 2014 în SUA au fost livrate vinuri moldoveneşti în sumă de США $14,4 mil. faţă de $14,3 mil. diun anul precedent.

Sursa