Compania Coca-Cola a decis să creeze propriul brand de lapte, care va apărea pe rafturi la sfârșitul lunii decembrie și va avea un preț de două ori mai mare decât cel obișnuit, scrie rbc.ru.
Laptele marca Coca-Cola se va numi Fairlife. Despre acest produs a vorbit prim vice-președintele pentru Ameerica de Nord al companiei Coca-Cola Sandy Douglas, în cadrul conferinței mondiale a producătorilor mărfurilor de larg consum,care a fost organizată de concernul bancar Morgan Stanley.
Principala deosebire a noului brand va fi conținutul de proteină mai mare cu 50%, cantitatea mai mică zahar cu 30 %, lipsa lactozei și o aromă mai plăcută decât a laptelui obișnuit, remarcă Sandy Douglas.
Reprezentantul companiei spune că acest produs are un potențial imens de creștere, dar creșterea va fi lentă. Peste o anumită perioadă Coca-Cola estimează să obțină venit consistent din vânzarea laptelui Fairlife.
Vânzările de lapte în SUA sunt în continuă scădere, în timp ce popularitatea laptelui aromatizat și cu conținut ridicat de proteine este în creștere.