Ziua Mamei în Italia este sărbătorită în luna mai, însă Dominico Dolce și Stefano Gabbana au decis, că prima zi de primăvară – este un motiv perfect pentru demararea pregătirilor pentru sărbătoarea respectivă. Noua colecție prezentată în cadrul Fashion Week de la Milano, a fost întitulată ”Viva la Mamma”.
În plină desfășurare a festivalului de la Milano Fashion Week, celebrul brand Dolce & Gabbana a surprins pe toată lumea, prezentând o colecție dedicată mamelor. Duetul din Sicilia a demonstrate o dată în plus, că nu este neapărat să urmezi tendințele generale – ei sunt cei care le creează, iar ulterior acestea vor fi preluate de alte Case de Modă și brand-uri. În timp ce mulți designeri fac apel să uităm de diferențele de gen, îmbrăcând bărbații în bluze cu fundițe, iar pe femei în costume bărbătești, Dolce & Gabbana înalță feminitatea clasică: pe podium nu a defilat niciun model îmbrăcat în pantaloni. Noua colecție cuprinde doar rochii în stilul anilor 50 și 60 ai sec. trecut, care este considerată cea mai romantică epocă în istoria modei. Și ce poate fi mai feminin decât maternitatea? Anume mamelor le-a fost dedicată ultima colecție a designerilor italieni.
Modele cu bebeluși în brațe au pășit dezinvolt în rochii și pardesiu impecabil croite, în nuanțe suave. Trandafirii roșii, dovadă a afecțiunii pe care fiecare copil i-o poartă mamei, au răsărit sub formă de aplicații, broderii sau imprimeuri strălucitoare. Mesajul principal fiind: femeia Dolce & Gabbana este minunată la orice vârstă și în orice situație.
Mesajele de afecțiune scrise cu litere uriașe s-au regăsit peste tot, pe rochii și pardesiu. Iar satinul lucios a fost acoperit de desene copilărești.
În rest, Domenico și Stefano au rămas fideli ADN-ului propriului brand, apelând la frumusețea femeilor din Sicilia, utilizând la maxim culoarea neagră, dantela și trandafirii roșii în calitate de accent.
La final, spectatorii au avut parte de o ieșire tradițională a modelelor – doar că în cadrul conceptului de astăzi, cu bebeluși în brațe.