Dacă tendințele vestimentare au fost lansate de oameni, a venit timpul să asistăm și la o campanie anti-trenduri. Brandul vestimentar SmartGlamour a decis să lanseze un proiect denumit #ImFlattered, menit să-i ajute pe oameni să nu mai aleagă doar haine care „îi prind” sau „li se potrivesc după anumite criterii”. Cum se manifestă, îți spunem mai jos.
Designerul brandului menționat mai sus le-a provocat pe femei să vorbească despre recomandările de stil pe care le primesc din partea rudelor și apropiaților. A primit o mulțime de mesaje, iar pe unele dintre expeditoare le-a rugat să participe la un proiect foto. În poze, femeile apar îmbrăcate anume în opusul hainelor care le-au fost recomandate de societate.
„Am invitat câteva femei să-și povestească istoriile și am creat pentru ele anume acele seturi de haine, care nu le-au fost recomandate, pentru a demonstra că „experții” nu aveau, de fapt, dreptate și că siluetele lor le vizează doar pe ele. Unicul om, a cărui părere legată de stil, prezintă vreo importanță, ești chiar tu”, spune Mallorie Dunn.
Campania a migrat și pe rețelele sociale. Pe Instagram, peste 1000 de fotografii conțin hastag-ul #ImFlattered!
Sursa: EA.md