Nova Poshta a lansat aplicația mobilă pentru persoane fizice și juridice și este disponibilă pentru sistemele de operare Android și iOS. Aplicația oferă posibilitatea de urmărire a coletelor, primirea notificărilor la schimbarea statusului de livrare, plasarea cererii de livrare, calcularea costului de livrare și redirecționarea adresei, în cazul în care clientul dorește să schimbe adresa de recepționare sau oficiu poștal pentru ridicarea coletului. Persoanele juridice, la fel au posibilitatea să urmărească etapele de livrare a coletelor.
„Lucrăm zi de zi pentru a face procesul de livrarea cât mai ușor și comod. Apreciem timpul clienților noștri, încercăm să ne digitalizăm serviciile, de aceea recent am lansat o aplicație mobilă. Aplicația are o interfață simplă și ușor de utilizat, ce oferă acces printr-un singur clic la toate funcțiile disponibile. Cele mai necesare informații despre colete vor fi acum întotdeauna la îndemâna clientului, condiția de bază fiind conectarea la internet”, afirmă Mihail Popovici, CEO Nova Poshta Moldova.
Aplicația mobilă Nova Poshta vă permite să:
- urmăriți istoricul expredierilor
- plasați cererea de livrare
- găsiți cel mai apropiat oficiu poștal
- contactați centrului de asistență
De asemenea, este disponibilă funcția de căutare a celui mai apropiat oficiu poștal și afișarea programului de lucru. În secțiunea centrului de asistență, clienții pot lăsa o reclamație sau sugestie pentru îmbunătățirea serviciilor, să solicite o consultație sau să contacteze direct operatorul call centru.
Aplicația poate fi descarcată de pe platformele Play Market, App Store și App Gallery. Pentru comoditatea utilizatorilor, aplicația este disponibilă în limba română, rusă și engleză.
Date de contact:
- Telefon: 022 855 969
- Site
- Descărcă aplicația