Astăzi, primul Centru Informațional pentru Turiști din Chișinau își deschide larg ușile. La evenimentul de lansare, au fost prezenți mai multe persoane importante, care au contribuit la crearea centrului.
“SUA susține sectorul turismului din Republica Moldova din anul 2012, timp în care am reușit să atingem multe rezultate. Inițial, Moldova a fost catalogată de presa internațională drept cea mai puțin vizitată țară din Europa. Apoi, Moldova a demarat o strategie de promovare internațională sub egida logo-ului turistic Pomul Vieții, dezvoltat cu ajutorul USAID. Iar astăzi, Moldova a trecut în lista destinațiilor recomandate pentru a fi descoperite în anul 2018. Lansarea centrului de informare turistică vine să întregească sistemul turistic”, a menționat James D. Pettit, ambasadorul SUA în Republica Moldova.
“Republica Moldova este o țară care merită să fie vizitată. Din an în an, sporește interesul turiștilor pentru țara noastră. Doar în 2016, Moldova a fost vizitată de 3, 2 milioane de turiști, o creștere semnificativă în comparație cu anul 2015. Aceste cifre vorbesc de la sine”, a declarat Vitalie Iurcu, viceministru al economiei, în cadrul lansării.
Proiectul a fost realizat și implementat cu susținerea Programului finanțat de Uniunea Europeană „Susținerea măsurilor de promovare a încrederii”, implementat de PNUD, şi a Proiectului de Competitivitate din Moldova finanțat de USAID și Guvernul Suediei, dar și de autoritățile locale.
Sursa: Mamaplus.MD