Agenția Servicii Publice anunță că, începând cu 4 ianuarie curent, toate centrele multifuncționale din municipiul Chișinău vor presta serviciile de eliberare în termen de 24 de ore a pașaportului cetățeanului Republicii Moldova, buletinului de identitate al cetățeanului RM, precum și a fișei de însoțire la buletinul de identitate.
Suplimentar, tot de astăzi, în cadrul Centrului multifuncțional nr.2 (str. Pușkin, 47) vor fi prestate următoarele servicii:
- Eliberarea la data adresării a pașaportului cetățeanului Republicii Moldova, buletinului de identitate al cetățeanului RM, precum și a fișei de însoțire la buletin.
- Eliberarea în termene de 3 și 6 ore a adeverinței ce conține date din Registrul de stat al populației sau din fișierul manual de evidență a persoanelor.
- Prestarea serviciilor prin intermediul oficiului mobil.
Începând cu data de 11 ianuarie curent, Centrul multifuncțional nr.2 (str. Pușkin, 47) va desfășura deservirea cetățenilor conform programului nou de muncă: luni-sâmbătă, 07.30-16.00.
Totodată, ASP informează despre sistarea temporară de pe 11 ianuarie curent a activității Secției evidență a actelor de identitate Centru din municipiul Chișinău (str. Alexandru cel Bun, 56). Din 12.01.2021 documentele în baza cererilor depuse până la 09.01.2021 la SEAI Centru mun. Chișinău vor fi înmânate în cadrul Centrului multifuncțional nr.4 (mun. Chișinău, str. Decebal, 6).
Detalii și suport informațional se oferă prin intermediul Call-centrului Agenției Servicii Publice la numărul de telefon 14909 și web pagina oficială a ASP.