mamaplus

Cum procedăm dacă compensația din factura la gaz nu corespunde gradului de vulnerabilitate atribuit

-
//
08.12.2022

Unele facturi pentru gazele naturale consumate în luna noiembrie conțin erori. În acest context, directorul Moldovagaz, Vadim Ceban, dă de înțeles că, în această situație, pentru unii consumatori nu vor fi achitate compensații în această lună, urmând a fi incluse în facturile pentru decembrie, informează publika.md.

Potrivit lui Ceban, au fost identificate cazuri când gradul de vulnerabilitate socială a unor consumatori, indicat în aceste acte de plată, diferă de statutul stabilit de Guvern prin intermediul platformei www.compensatii.gov.md.

Astfel, Moldovagaz propune consumatorilor finali de gaze naturale să efectueze plățile conform facturilor emise pentru consumul lunii noiembrie. Erorile financiare identificate în următoarele zile/săptămâni vor fi înregistrate ca plată în avans, iar recalcularea efectuată se va reflecta în factura pentru luna decembrie, care urmează a fi expediată consumatorilor la începutul lunii ianuarie.

În cazul întrebărilor suplimentare, cetățenii pot apela la telefonul unic 1304 pentru clarificări, sau se pot adresa la centrul relații cu consumatorii situat la adresa mun. Chișinău, str. Pușkin, 64, precum și la oficiile comerciale ale companiei în regiunile țării.