mamaplus

Circa 2 000 de facturi, cu greșeli la compensații. Moldovagaz a făcut anunțul

-
//
17.01.2023

Reprezentanții SA „Moldovagaz” anunță că au identificat circa 2 mii de cazuri de neconcordanțe între nivelul de vulnerabilitate indicat în factura la gaz și nivelul atribuit în contul personal al consumatorului.

„Au fost recepționate o mulțime de solicitări de la consumatorii casnici de gaze naturale în legătură cu facturile primite pentru perioada noiembrie-decembrie 2022. De cele mai multe ori, aceștia indică o discrepanță între nivelul de vulnerabilitate indicat în factură față de nivelul atribuit în contul personal al consumatorului, lipsa recalculării compensației pentru luna noiembrie 2022 în decembrie anului trecut, precum și cuantumul compensației acordate în general”, se menționează într-un comunict de presă emis de către cei de la Moldovagaz.

În același timp, furnizorul informează că atribuirea nivelului de vulnerabilitate este competența Ministerului Muncii și Protecției Sociale, iar SA „Moldovagaz” nu are dreptul să influențeze atribuirea inițială a nivelului de vulnerabilitate energetică, nici să-l schimbe ulterior. Într-o astfel de situație, consumatorul urmează să apeleze la „linia verde” guvernamentală 0 8000 5000, sau la adresa de e-mail support@compensatii.gov.md a Guvernului.

După efectuarea modificărilor corespunzătoare în baza de date de către Ministerului Muncii și Protecției Sociale, furnizorul va primi un temei legal pentru efectuarea modificărilor în propria bază de date de consumatori.

Potrivit sursei, reprezentanții furnizorului împreună cu autoritățile publice centrale lucrează asupra eliminării acestor discrepanțe într-un timp cât mai scurt.