Ai cumpărat un produs necalitativ? Vei putea trimite o plângere prin Viber

Ai cumpărat un produs necalitativ? Vei putea trimite o plângere prin Viber

-
//
11.04.2018

Cetăţenii pot transmite petiţiile sau plângerile către ANSA prin intermediul Viber-ului sau prin intermediul boxelor speciale amenajate în magazinele din Capitală. Despre acest lucru au anunţat reprezentanţii agenţiei în cadrul unei conferinţe de presă. 

Ai cumpărat un produs necalitativ? Vei putea trimite o plângere prin Viber

Potrivit directorului Agenţiei pentru Siguranţa Alimentelor, Gheorghe Gaberi, de la începutul anului 2018, agenţia a recepţionat lunar câte 100 de plângeri de la consumatorii care au considerat că le-au fost încălcate drepturile sau au descoperit nereguli în ceea ce ţine de calitatea produselor. 

Prin urmare, ANSA lansat două noi mecanisme de protecţie a drepturilor consumatorilor. Astfel cetăţenii pot transmite o petiţie prin intermediul boxelor speciale amenajate în magazine sau prin intermediul aplicaţiei Viber la numărul de telefon 067 067 544.

Formularul poate fi găsit pe site-ul agenţiei. 

Sursa: publika.md