mamaplus

Gata de școală! Brandurile DININIMĂ și-au prezentat noile colecții pentru copii și adolescenți

0
//
07.08.2019

Evenimentul Back To School a ajuns în acest an la cea de-a doua ediție și aduce în prim-plan colecțiile special create pentru revenirea la școală, de către companiile autohtone. Defilarea a avut loc în seara zilei de vineri, 2 august, la terasa Zity Mall.

mamaplus

Astfel, șapte branduri autohtone și-au lansat colecțiile pentru copiii și adolescenții care vor păși în noul an școlar cu mult stil și încredere. Defilările au fost prezentate de brandurile autohtone Zorile, Georgette, IONEL, Mily Mia, Mi-e dor, Creme Brulee și Sekana. Evenimentul a fost organizat de către Asociaţia Patronală a Industriei Uşoare (APIUS).

Brandurile locale care fac parte din proiectul DININIMĂ au lansat colecții de haine calitative și moderne, adaptate preferințelor elevilor din țara noastră.

”Designerii noștri au creat ținute complete și accesorizate, pentru ca adolescenții și copiii să se inspire și să aleagă ceea ce le place mai mult. Știm bine că adolescenții din ziua de azi își aleg singuri ținutele pentru școală. Ei vor să fie stilați, moderni și pun accent pe comoditate. Respectiv, trebuie să le oferim o gamă cât mai largă de ținute pentru școală”, susține managerul de proiect al campaniilor Din Inimă, Marcela Lozovanu.

Zorile

Brandul Zorile a deschis prezentarea de modă cu modele clasice și stilate de încălțăminte, care pot fi combinate cu orice ținută vestimentară a elevilor.

Georgette

A urmat brandul Georgette, cu o colecție creată special pentru a satisface gusturile adolescentelor. Colecția numără bluze, cămăși, rochii, trenciuri, paltoane, șorți, pantaloni în nuanțe de ochru, roz, albastru închis, gri, și negru, imprimeuri florale și carouri.

IONEL

Colecția ”Back to School” a brandului IONEL prezintă un design elegant și calitate înaltă a materialelor și a furniturii. Stofele sunt preponderent naturale, cu fibre de lână și bumbac, realizate într-o gamă largă de mărimi.

Mily Mia

Colecția de școală Mily Mia se diferă prin simplitate, naturalețe și grație și este creată pentru copiii creativi, sârguincioși și energici.

Mi-e Dor

Designerii colecției școlare Mi-e Dor, Tatiana Marandiuc și Ecaterina Papanaga, au avut grijă de fiecare detaliu și mai ales la combinația de tricotaje italiene practice, velvet și catifea de lux.

Creme Brulee

A urmat o defilare stilată, prezentată de brandul Creme Brulee. În acest an brandul urmează liniile clasice, adăugând elemente și detalii cu personalitate hăinuțelor.

Sekana

Sekana urmează stilul devenit deja caracteristic, eleganță fină, simplitate și grație. Stofe naturale, ușoare, care se poartă minunat pe parcursul anului școlar.

”M-am bucurat mult să văd atâta lume frumoasă la eveniment și ca deobicei brandurile și membrii asociației sunt foarte responsabili. Mulți din ei au avut coregrafi care din timp au repetat cu copiii ieșirea pe podium, dar am avut repetiții și aici, la fața locului.”, a mențional la finalul evenimentului directorul executiv al Asociației Patronale din Industria Ușoară, Dorina Margine.

”Uniforma școlară este foarte importantă, pentru că astfel copilul are o atitudine corespunzătoare, iar calitatea stofei joacă un rol important, pentru că trebuie să fie neapărat naturală și să-i ofere copilului confort și comoditate și pe parcusul întregii zile. Promovăm un stil de viață sănătos pentru copiii noștri, iar țesăturile articolelor vestimentare prezentate astăzi sunt absolut eco friendly. Designerii noștri s-au gândit la acest aspect și au creat colecții frumoase, din stofe naturale, perfecte pentru elevii activi”, susține directorul companiei Portavita, Lilia Ranogaeț.

Potrivit organizatorilor, următorul eveniment de amploare organizat de Asociația Industriei Ușoare este Moldova Fashion Days, care promite a fi amplu și spectaculos.

Autor: Alina Dabija