Specialiștii Universității din Texas susțin, că femeile în timpul ovulației merg mai deseori la shopping, decât de obicei.
Oamenii de știință din SUA au efectuat un studiu, la care au participat 500 de femei cu vârstă cuprinsă între 18 și 40 de ani. Experții s-au străduit să determine, în ce fel se schimbă dorința femeilor de a cumpăra ceva în timpul ciclului menstrual.
Astfel, s-a constatat, că în perioada ovulației, femeile cheltuie mai mulți bani pe cumpărături, decât în alte zile ale lunii.
Profesorul Cristina Durante, autorul studiului, consideră, că acest lucru are legătură cu particularitatea comportamentului femeii în timpul ovulației. Asta pentru, că în perioada respectivă reprezentantele sexului frumos se uită în mod special la bărbați, iar acest lucru se reflectă într-un fel asupra achiziționării unui număr mare de produse. De-asemenea, experții au constatat, că cele mai multe cumpărături în timpul ovulației sunt făcute de femeile, care sunt în căutarea unui bărbat.