„Baby Shark” a devenit primul videoclip de pe YouTube care a atins cifra impresionantă de 10 miliarde de vizualizări. Topul după numărul de vizualizări este condus de Baby Shark încă din luna noiembrie 2020, cand a depășit 7 miliarde. Următorul clip după numărul de vizualizări este cel al melodiei Despacito, cu „doar” 7,7 miliarde de vizualizări.
Baby Shark pare că este o melodie care nu va muri niciodată, revenind constant în atenția publicului larg. Nickelodeon a reînnoit contractul pentru show-ul cu același nume. Mai mult de atât, există chiar și o colecție de NFT-uri cu același nume, iar cel mai scump token a fost vândut cu aproximativ 56.000 de dolari.
La începutul platformei, cele mai vizualizate videoclipuri pe YouTube erau clipuri virale. Primul videoclip care a atins cifra de 1 milion de view-uri, ceva impresionant la acea vreme, este o reclamă Nike cu starul Ronaldinho în prim-plan. Totuși, încă din 2009, când Lady Gaga lansa videoclipul piesei Bad Romance, topul a fost dominat de melodii.