Aquaterra

Articole

2652

Artiom Pugacenco: "Scopul principal - de a deschide propriul atelier și un showroom"

Ce schimbări au avut loc de-a lungul anilor?

Au trecut doar doi ani iar hobby-ul preferat a devenit o activitate de bază. În acest moment, am extins domeniul de aplicare al activităților sale de la accesorii, pînă la  îmbrăcăminte exclusiv pentru bărbați și femei.

Cine sunt clienţii dvs, vârsta lor aproximativă, hobby-urile, preferințele pentru viață?

Clienții mei sunt oameni cu gustul rafinat, care apreciază calitatea și au ceva individual. Eu nu pot determina categoria lor de vârstă, dar pot să vă spun ca de cele mai multe îşi au locul oamenii de success, cu absolut diverse preferințe și hobby-uri.

Planuri majore pentru 2014?

Tot anul, voi munci din greu pentru a crea noi imagini și la toamnă vreau să demonstrez, într-un cerc restrâns de oameni, în primul rând colecția completă de îmbrăcăminte și accesorii. Scopul principal - de a deschide propriul atelier și un showroom.

Te consideri un designer? Și ce designeri din lume te încîntă?

Mă consider designer în accesorii, dar în ceea ce privește îmbrăcămintea, acest cuvânt se va aplica atunci când voi prezenta colecția mea. Designerii mei preferaţi sunt Tom Ford, Christian Dior și casa de modă Prada. Preferința mea la aceşti designeri sunt costumele clasice, formele rafinate și gustul impecabil.

Sunt întrebate hainele făcute în Republica Moldova, sau oameni încă nu le-au încercat?

Practic, în Republica Moldova, hainele întrebate sunt cele făcute de mănă, conceptul căreea este foarte neclar. Cel mai des mă confrunt cu materiale de calitate slabă, creeind impresia unor obiecte care sunt inferioare la preț, cu o noțiune falsă de ieftinătate. Oamenii devin " foarte descurcăreţi" și insistă la reducerea prețurilor pentru serviciile unui designer bun, preferând alte bunuri de consum. Politica mea este: materiale scumpe de calitate și un model unic. În ceea ce privește producția din fabrică, aş prefera să nu comentez.

Cuvintele cheie despre articolele tale?

Exclusivitate, calitate și abordarea individuală a fiecărui client.

Discuții