Aquaterra

Articole

3186

Dietă cu chefir pentru 7 zile: strictă dar eficientă

Diata cu chefir, care se ține numai timp de 7 zile își justifică pe deplin denumirea prin produsul de bază pe care îl folosește: chefirul. Din fericire, în șase din cele șapte zile ale dietei pe lângă chefirul de 1% se mai adaugă un produs sărac în calorii. Cu toate acestea, dieta este una strictă și ar trebui tratată ca atare.  

Dieta cu chefir, face parte dintre dietele stricte ceea ce înseamnă că într-o săptămână puteți adăuga zilnic pe lângă chefir unul sau două alte alimente cu puține calorii. De exemplu, castraveți sau verdeață, cartofi copti, fructe. Raționul pentru 24 de ore trebuie să fie constituit din: 1500 ml chefir + între 100 și 400 g dintr-un produs suplimentar. Acest meniu, combinat cu o voință de fier va da un rezultat impresionant: minus 7 kg pe săptămână.

Cum să alegi chefirul

În primul rând, să aflăm dacă este util orice fel de chefir și la ce ar trebui să acordați atenție în timp ce țineți aceată dietă.

Valoarea principală a chefirului constă în compoziția sa complexă și cultura vie de microorganisme vii. Chefirul este o simbioză între două zeci de "ciuperci", inclusiv, lactic streptococci, bacili și bacterii de acid acetic. În chefirul care se vinde cu prefixul "bio" sunt utilizate preparate ușor diferite incluzând, de exemplu, Lactobacillus acidophilus și bifidobacteria. Se crede că acestea sunt deosebit de longevive și suficient de rezistente încât în timpul în care traversează intestinele pot afecta calitativ flora intestinală.

Perioada de valabilitate a cheforului este un indicator direct al calității sale reale, iar calitatea produsului de bază nu poate fi supraestimată. Termenul mare de valabilitate,  cu mare probabilitate, indică faptul că în producția chefirului s-au folosit așa-numitele stop-suplimente, care nu permit bacteriilor să se dezvolte.  Bacteriile sunt adăugate în chefir în anabioză care încetează atunci când sticla este deschisă și în ea nimerește oxigen. Din această cauză, chefirul cu un termen de valabilitate lung, fiind deschis, se alterează foarte repede chiar dacă este ținut în frigider.

Piață abundă într-o mulțime de băuturi care se dau drept chefir de aceea trebuie să alegeți chefirul correct, deoarece acesta va deveni alimentul dvs. principal pentru următoarele 7 zile.

Această dieta se bazează pe chefir cu un conținut de grăsime de 1%. După proprietățile utile este echivalent cu cel de 2,5%, dar are o compoziția ușor diferită și conține cantități mai mici de grăsimi și calorii. 100 ml de chefir de 1% = 40 kcal.

Tipuri de diete cu chefir

Există mai multe tipuri de diete pe bază  de chefir, dar toate au în comun trei principii:

• durata de 7 zile;

• principalul produs în timpul zilei este chefirul, produsul suplimentar are un anumit număr de proteine și un nivel ​​scăzut de calorii sau carbohidrați;

• un grafic stabil al meselor (de 6 ori pe zi, la intervale regulate, ultima masa nu mai târziu de 2 ore înainte de culcare).

Dieta cu chefir, în unele grafice include restricționarea lichidelor până la 500 ml de iaurt pe zi. Vă recomandăm să vă abțineți de la astfel de diete, deoarece aceast fapt poate provoca deshidratare cu consecințe grave sau chiar mortale.

În timpul dietei cu chefir trebuie să excludeți zahărul, sarea, ceaiul negru și cafeaua. Fără restricții se poate bea apa plată și ceai din plante.

Dieta pentru 7 zile pe bază chefir

  •  Prima zi. Jumătate de litru de chefir de 1% grăsime și cartofi copți 400g (fără sare).
  •  A doua zi. Jumătate de litru de chefir de 1% grăsime și 400g brânză de vaci cu un procent scăzut de grăsime.
  •  A treia zi. Jumătate de litru de chefir de 1% grăsime și 400g de fructe (cu excepția bananelor și strugurilor).
  •  A patra zi. Jumătate de litru de chefir de 1% grăsime și 400g piept de pui fiert.
  •  A cincea zi. Jumătate de litru de chefir de 1% grăsime și 400g de fructe (cu excepția bananelor și strugurilor).
  •  A șasea zi. Descărcarea.  Nimic, în afară de 1,5 litri de apă, fără gaze.
  •  A șaptea zi. Jumătate de litru de chefir de 1% grăsime și 400g de fructe (cu excepția bananelor și strugurilor).

Dieta cu proteine pentru 7 zile pe bază chefir

Acesta este construită în același mod ca și cea de bază, dar două zile în care se consumă fructe (a treia și a cincea sau a cincea și a șaptea) se înlocuiesc cu o zi în care se consumă carne slabă de pui (400g pe zi).

Dieta care te înfometează pe bază chefir

Cantitatea de chefir se mărește până la 2 litri pe zi, iar porția produsului suplimentar, este reduse de la 400g la 100g.

Dieta pentru 7 sau 9 zile pe bază de chefir și mere

O dietă foarte strictă, care nu este recomandată pentru persoanele cu aciditate la stomac.

Meniu pentru o zi: 6 mese pe zi, 1 ceașcă de chefir + 1 măr de orice dimensiune.

O altă variant a acestei diete este: 3 zile doar chefir  (1,5 litri pe zi), 3 zile numai mere (1,5 kg), alte 3 zile doar chefir. Puteți bea apă plată.

Forma ingredientelor principale nu contează, puteți da merele prin răzătoare și să le amestecați cu iaurt sau le puteți coace. Dacă vreți ceva dulce, puteți adăuga o lingură de miere.

O variantă mai blândă: folosiți meniul dietei cu chefir și mere pentru o singură zi, ca parte din regimul alimentar normal.

Cum să încheiați diet ape bază de chefir?

Renunțarea la acestă dietă trebuie făcută lent. Organismul, deși nu pentru o perioadă lungă de timp, a fost obișnuit cu porții mici de alimente. Prin urmare, o revenire bruscă la vechiul regim alimentar poate fi periculoasă, și poate cauza anumite boli ale tractului gastro-intestinal. După încheierea dieta cu chefir, este de dorit să renunțați pentru cel puțin 7 zile de la copturile din făină albă, de la alimentele grase și produsele care conțin zahăr. Acest lucru vă va ajuta la echilibrarea metabolismului  și va prelungi efectul dietei cu chefir.

Țineți minte că dietele stricte pot fi foarte periculoase pentru sănătatea dvs. Nu este recomandat să abuzați de astfel de diete și de dietele rapide la care se poate apela de altfel doar o data pe an.

Sursa

Discuții