Aquaterra

Articole

952

Cum poți scăpa de stresul zilnic și oboseala cronică

Sunt perioade în care simţi că ceva nu merge şi cât nu ai munci, nu apar rezultatele aşteptate. Prietenii, văzând că nu ai dispoziţie, încearcă să iţi demostreze cât e de frumoasă viaţa. Dar tu te simţi obosit şi lipsit de puteri, iar cea mai mare dorinţă e să dormi cât mai mult. Această stare de fapt indică carenţa de magneziu.

Magneziul este un macroelement mineral esenţial organismului uman, rolurile magneziului sunt predominant metabolice, fiind implicat în producerea şi transportul energiei necesare diverselor procese fiziologice. Este responsabil pentru mai mult de 300 de reacţii chimice din organism. În organismul uman magneziul păstrează constant ritmul bătăilor inimii, participă la vasodilatare, participă la transmiterea impulsurilor nervoase, sporeşte adaptarea la frig, serveşte drept parte componentă a oaselor şi a smalţului dentar.

Cele mai frecvente simptome ale carenţei de magneziu sunt: pierderea poftei de mâncare, stare generală de rău, oboseală, apatia, depresiacrampe musculare, fasciculații musculare, tremur, slăbiciune musculăra, senzaţie de înţepături şi ace în membre, tulburari de somndureri de cap, dificultăţi de concentrare, tulburări de memorie.

Deficienţa de magneziu din organism în timpul sacinei poate duce la preeclampsie, naşterea prematură, întarzieri în creşterea fetală sau chiar la mortalitate infantilă. Studiile artă că nivelurile normale de magneziu în sarcină ajută la evitarea contracţiilor uterine premature şi are un efect benefic în combaterea crampelor picioarelor din timpul sarcinii.

Vitamina B6, cunoscută şi sub numele de piridoxină, favorizează absorbţia magneziului şi are efect sinergic împreună cu magneziul.

Un adult are nevoie zilnic de 300 – 400 de mg de magneziu, în funcție de sex, greutate și înălțime, pentru a-și menține echilibrul fizic și psihic. Principala cauză a carenţei de magneziu este un regim alimentar neechilibrat. A fost demonstrate că nouă din zece persoane suferă de carenţa acestui macroelement.

Biofarm recomandă  -  Magnefort B6

  •  Lactat de magneziu dihidrat 470 mg
  •  Clorhidrat de piridoxină  (vitamina B6) 5 mg
  •  Supliment alimentar, 50 drajeuri

Mod de administrare:  Pentru adulţi şi copii de peste 6 ani câte 1 drajeu/zi. 

Magnefort B6 - ajutor de încredere în carenţele de magneziu!

Discuții