Aquaterra

Articole

961

Mituri deblocate: cele mai populare produse dietetice care îngrășă

Aproape fiecare din noi speră să-și stabilească un meniu potrivit, gustos și sănătos, care să nu stimuleze îngrășarea. DAR: și produsele dietetice pot bloca slăbirea. De aceea am elaborat o listă de produse dietetice cu conținut înalt de calorii. Însă  dumneavoastră urmează să decideți dacă să le consumați sau nu. 

1. Salata

Dacă vă alintați des cu salate în restaurante sau cafenele, trebuie să vă aveți grijă de la kilograme. Pâinea, sosul, uleiul de măsline, găina prăjită etc. – toate acestea transformă o cină dietetică într-o bombă cu grăsimi, care conține mai mult de    1000 de calorii. Acest tip de mâncare îngroașă talia și îngreunează digestia.

2. Ananasul

Indiscutabil, ananasul este folositor pentru că în el se conțin vitamine și substanțe  care topește grăsimea. Dar, în același timp, nu trebuie să uităm  de zahărul pe care îl conține și care ajunge imediat în sânge. Astfel, creșterea insulinei în sânge este garantată!

3. Аvocadoul

Avocado se consideră lider în rețetele de slăbire. Nu putem nega importanța vitaminelor, antioxidanților, grăsimilor bune pe care le conține. Dar trebuie să știm că 100 g de avocado conține 350 de calorii, chiar și în 100 g carne de porc slabă sunt mai puține. Formulăm concluzii! 

 4. Iaurtul

Iaurtul este recomandat la dejun, dar trebuie să știm că un păhărel conține vreo      3 linguri de zahăr. Desigur, în iaurtul de casă nu punem atât de mult, însă dacă veți introduce bucăți de fructe, va crește nivelul zahărului.

5. Smoothie-urile

Dacă vă place culoarea lor și siropul de fructe, înghețata sau iaurtul pe care le conține, fiți gata să le simțiți pe talie. Un smoothie sănătos trebuie preparat exclusiv din țelină, castravete și gheață. Fără zahăr.

6. Ciocolata neagră  

Din spoturile publicitare știm că ciocolata cu lapte este destul de gustoasă, dar dăunătoare, dar cea neagră  este mai folositoare și nu îngrașă. Nu este chiar așa: 100 g conține 546 de calorii, iar aceeași cantitate de unt, pentru comparație – 600.

7. Brânza de vaci

Ultimele cercetări arată că brânza de vaci utilizată sistematic aduce la edeme și celulită. Lactoza! De aceea trebuie să fim atente la consumarea acestui produs.

8. Sucurile fresh  

Pentru un pahar de suc de portocale este nevoie de 4-5 portocale, de mere – 6. Să nu mai vorbim despre cât zahăr conține.

9. Cafeaua

Foarte puține persoane se jertfesc și beau cafeaua fără zahăr  sau frișcă. De obicei, o ceașcă normală de cafea conține 400 calorii dacă adăugăm frișcă, sirop etc.          E ca și cum ai  consuma o farfurie de paste cu cașcaval. 

10. Cașcavalul

Cașcavalul, de asemenea, nu este sărac în calorii. Conține  40% grăsimi în fiecare 100 g. Din păcate, cașcavalul degresat nu este mai puțin caloric, în special în combinație cu alte produse folositoare.

11. Omleta

Toți care practică sportul știu că ouăle sunt bune pentru formarea masei musculare. Dar știind acest lucru, rețineți că nu trebuie să includeți în omletă componente adăugătoare: cașcaval,  șuncă etc. Cu un astfel de dejun, creșterea colesterolului  și  a greutății este garantată, dacă nu veți merge la sală.

12. Suchi și  rulourile

Fără discuție, japonezele și chinezoaicele se laudă cu silueta lor. Despre aceasta vorbesc toate dietele asiatice, la baza cărora stau peștele, orezul și algele. Acestea sunt bune pentru ei, dar în bucatele preparate la noi, de obicei, peștele nu este crud, ci sărat sau afumat, pe care încă le înmuiem în sos. Sarea, după cum știm, reține apa în organism. Ceea ce nu este folositor pentru organism în general, dar și pentru a slăbi. 

13. Vinul

Vinul sec, de asemenea, conține calorii, chiar mai mult de 100 calorii! Dar mai ales combinat cu cașcaval sau desert!

14. Tofu

100 g de tofu conține doar 60 calorii, dar are o  proprietate dăunătoare: absoarbe grăsimea tuturor produselor cu care este combinată și  se digeră foarte greu. De obicei, grăsimea se depune pe talie.

15. Fructele uscate

Fructele uscate se consideră o gustare bună, dar trebuie să știm că sunt foarte calorice. Specialiștii recomandă folosirea limitată a acestora.

De aceea credeți, dar verificați. Nu trebuie să cădeți pradă publicității. Responsabilitatea pentru sănătatea dumneavoastră vă aparține. 

Sursa

Discuții