Star Kids Eldorado Terra

Articole

945

Până de sărbători au rămas 2 săptămâni… mai există șanse să încăpem în rochia pregătită pentru Revelion! Sfaturi utile

„Până la Revelion au rămas câteva săptămâni! Trebuie să-mi recapăt cât mai repede tonusul și să slăbesc puțin, pentru a putea îmbrăca rochia preferată!” Așa gândește acum majoritatea femeilor. E timpul să luăm măsuri extreme pentru a scăpa de kilogramele în plus. Dar țineți cont de faptul că în 2 săptămâni nu puteți face minuni. Dar să slăbiți câteva kilograme este totuși posibil.

Rețineți că nu vă recomandăm nici un fel de diete: dacă veți încerca să vă înfometați sau să mâncați nediversificat, ați putea, desigur, să slăbiți, dar acest lucru va avea urmări neplăcute. Cel mai probabil că la primele mese de sărbătoare veți recidiva, iar apoi veți „compensa” din plin caloriile în următoarele zile de odihnă.

Cea mai bună strategie este un program complex, pe care îl putem numi „Recapătă-ţi forma!”

1. Meniul pentru o zi. Aici totul este simplu.

  • Dejun: omletă din 2 ouă + orice fel de legume. Sau 100 g de brânză de 1% + iaurt.
  • Prânz: orice produs proteic. De exemplu, 100 g de pui, pește, vită la abur + legume.
  • Cină: fructe de mare sau pește + legume. Sau 100 g de brânză de 1%.
  • Gustări: după dejun și prânz (la dorință) – 150 g de fructe.
  • Înainte de somn: nu se recomandă să mâncați cu 4-5 ore înainte de somn. Dacă vă este foarte foame, puteți mânca, cu o oră înainte de culcare, un pahar de chefir de 0-1% cu o linguriță de tărâțe.

Și beți mai multă apă.

2. Zile de detoxifiere. Le puteți organiza de 2 ori pe săptămână: de exemplu lunea și joia. Într-o zi consumați proteine, în alta – carbohidrați.

3. Mirodeniile și condimentele – folosiți cât mai multe. La alegere – scorțișoară, vanilie, hrean și muștar, wasabi, ghimbir. Ele sunt capabile să intensifice metabolismul. Desigur, cu condiția că respectați celelalte puncte ale acestui program.

4. Exercițiile fizice. Vom încerca să creștem puțin masa musculară, pentru că mușchii sunt un mecanism intern de ardere a caloriilor. Ar fi bine să faceți sport de 3 ori pe săptămână, câte 40-60 de minute. Pentru un efect mai mare alternați antrenamentele cardio cu cele de forță. În plus, vă recomandăm să nu mâncați nimic cu 2 ore înainte și după antrenamente.

5. Sauna. Dacă aveți posibilitatea, încălziți-vă oscioarele de câteva ori pe săptămână, după antrenamente. Acest lucru intensifică arderea grăsimilor.

6. Somnul. Timpul ideal – de la 23:00 până la 7:00. Și asta, pentru că la orele 2-4 de noapte este perioada de vârf a producerii hormonului de somn melatonină, care declanșează procesele de apărare, luptă împotriva îmbătrânirii și joacă un rol important în arderea caloriilor.

7. Starea de spirit. Nu vă lăsați cuprinse de isteria generală și nu vă faceți griji referitor la cursul valutelor, cadourilor și treburilor zilnice. Pur și simplu insuflați-vă că „Viața este frumoasă” și faceți tot posibilul ca fiecare zi să fie de neuitat. Totul este în mâinile dumneavoastră. Evitați oamenii plângăcioși și pesimiști, știrile neplăcute și rupeți toate legăturile inutile, negative. Intrați în Noul An fericită și înnoită.

Cu toții ne facem griji referitor la mesele de sărbătoare, care ne așteaptă după câteva săptămâni. Luați calendarul și încercuiți zilele în care aveți programate evenimente periculoase pentru siluetă. Petrecerea la serviciu, Revelionul, Crăciunul, întâlnirile cu prietenii. Gata, nu sunt chiar atât de multe. În aceste zile vă puteți permite câteva alimente cu multe calorii și mai puțin folositoare. În celelalte zile ale vacanței de sărbători, respectați alimentația corectă.

Sursa

Discuții