tommee tippee

Articole

2407

Daria Talmaci. O mamă activă – un copil fericit!

Daria Talmaci – antrenoare de fitness, jurnalistă, autoarea blogului despre maternitate și modul sănătos de viață

Multe dintre cliente mi se plâng că, după sarcină și naștere, nu reușesc să își recapete vechile forme – lipsa bunicilor și a altui ajutor nu le permite să găsească timp pentru frecventarea unei săli de sport. În realitate însă, la dorință, exercițiile după naștere pot fi combinate cu îngrijirea copilului. Vorbesc acum despre antrenamentele „mama și micuțul”.

Copilul va deveni ajutorul dumneavoastră nemijlocit, fiind folosit pe post de greutăţi. Și eu folosesc cu plăcere acest tip de exerciții acasă, iată linkul spre antrenamentele noastre. Doar așa am reușit să mă forțez să fac ceva.

În timpul antrenamentelor, noi cu Nicole suntem într-un contact emoțional și tactil deosebit. Consider că ea vede chiar de la naștere un exemplu de persoană care duce un mod de viață sănătos și activ. Vreau să cred că și ea va îndrăgi sportul. În plus, o învăț să numere și cum se numesc diferite părți ale corpului.

Fiecare mamă care a decis să se antreneze acasă își poate întocmi propria listă cu avantajele acestei opțiuni. Însă, în orice caz, pe primul lor se află siguranța micuțului. Este important să nu îi dăunăm și să reținem câteva reguli.

1. Eforturile trebuie dozate în funcție de starea dumneavoastră și să le creșteți treptat, cu pași mici.

2. Îmbrăcați haine de sport comode, este bine să încălțați adidași pentru a nu aluneca pe podea.

3. Alergatul, la fel ca exercițiile prea ritmice, sunt contraindicate.

4. Nu faceți sport imediat după ce ați hrănit copilul, de altfel el va regurgita.

5. Medicii recomandă să ne abținem de antrenamente în prima lună după naștere.

Consultați obligatoriu medicul și antrenorul.

Sursa: talmacidaria.wordpress.com

Discuții